Tuleje ślizgowe z powierzchnią ślizgową POM
Opis:
Najczęściej stosowane tuleje do ładowaczy czołowych, maszyn rolniczych i osprzętu.
Typ B20 – tuleje ślizgowe proste
Typ F20 – tuleje ślizgowe z kołnierzem
Typ W2 – podkładka ślizgowa
Tuleje ślizgowe z miedziowanej (czasem cynowanej), niskowęglowej stali, z powierzchnią ślizgową wykonaną z perforowanej warstwy kompozytowej na bazie polimeru POM (polioksymetylenu).
Inne oznaczenia spotykane na rynku:
TUP2, PAP….P20, PCM…M, SBP, DX/EX, POZ, SF-2 (SF-20), itd…
Są to tuleje przeznaczone do ciężkich warunków pracy.
Powierzchnia ślizgowa posiada kieszenie smarowe,
dzięki którym po wstępnym smarowaniu gromadzony jest
środek smarny rozprowadzany równomiernie po sworzniu
podczas pracy. Zapewnia to długą i bezobsługową
eksploatację, bardzo dobre właściwości ślizgowe, przy
jednoczesnym małym luzie roboczym.
Dostępny typoszereg wymiarowy zgodny z normami ISO 3547
i DIN 1494
Charakterystyka:
Nośność statyczna ≦ 250 N/mm2
Nośność dynamiczna ≦ 140 N/mm2 (przy niskiej prędkości liniowej poślizgu)
Prędkość poślizgu ≦ 2,5 m/s przy smarowaniu
Wsp. tarcia μ0,05-0,25 (zależny od środka smarującego)
Dop. obciążenie dynamiczne 2,8 N/mm2 * m/s
Temperatura pracy -40oC do +130oC
Tolerancje: H7, h8
• długość js13
Twardość wału 150-600HB
Chropowatość wału Rz ≦ 4-6


GM-F T. Gnieździński, P. Michalak S.C.
ul. Jerzego Szaniawskiego 5
92-617 Łódź
NIP: 7282790719
REGON: 101457997
Telefon: +48 42 648 80 29
Email: biuro@gm-f.pl
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek
8.00 – 16.00